Ce se întâmplă cu corpul tău atunci când mănânci migdale

Gustarea face parte dintr-o dietă sănătoasă și sănătoasă. Dar alegerea alimentelor greșite învinge ideea gustării. Vorbind despre alimentele potrivite pe care să le gustăm, migdalele sunt ceva care nu numai că vă vor face să vă simțiți plini, ci vă oferă și numeroase beneficii pentru sănătate. Iată ce ți se întâmplă când mănânci zilnic migdale. Primă! Vă spunem momentul potrivit pentru a le mânca.

Aminoacidul numit triptofan prezent în migdale vă poate stimula starea de spirit. Atunci când este asociat cu vitamina B6 (banane, ovăz), triptofanul se transformă în serotonină în organism. Serotonina, după cum știm cu toții, funcționează ca un stimulent energetic, ridicându-ți starea de spirit și reducând anxietatea. Adăugați niște migdale în fulgi de ovăz sau luați-le cu o banană pentru a face o gustare sănătoasă și ușoară.

Migdalele sunt ambalate cu vitamina E. O porție de migdale conține 48% din valoarea zilnică a vitaminei E, ceea ce face ca migdalele să fie una dintre cele mai bogate surse de vitamina E. Consumul de vitamina E scade, de asemenea, riscul de boală Alzheimer, cancer și probleme cardiovasculare.

Conform studiilor, o mână de migdale vă împachetează cu calciu, magneziu, mangan, vitamina K, proteine, zinc și cupru, toate acestea jucând un rol important în stimularea sănătății oaselor.

Majoritatea oamenilor ajung să știe despre nivelul lor ridicat de colesterol numai după ce nivelurile au crescut puțin prea mult. Conținutul de grăsimi din migdale ajută la echilibrarea colesterolului bun și rău din organism.

India este numită capitala lumii diabetului, 70 de milioane de oameni suferă de aceasta. Diabeticii suferă adesea de niveluri scăzute de magneziu. Un studiu a constatat că persoanele care suferă de diabet de tip 2 atunci când consumă 60 de grame de migdale în fiecare zi timp de 12 zile, și-au redus semnificativ glicemia.

Pierderea în greutate este în mintea tuturor și acesta este un alt motiv pentru care trebuie să aveți migdale. Migdalele sunt ambalate cu fibre, proteine, care te mențin mai plin pentru mai mult timp și te împiedică să consumi excesiv, un motiv major pentru care mulți oameni se îngrașă.

Un studiu a constatat că a avea puțin mai mult de o porție de migdale în fiecare zi reduce foamea și favorizează pierderea în greutate.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *